reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Fodorová

Mária Fodorová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V športe bežec na krátke trate, no v živote volím tie dlhšie. Zoznam autorových rubrík:  Zo života súkromnéhoSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

The five people you meet in heaven

Mária Fodorová

The five people you meet in heaven

Občas čítam knihy tak, že jednu začnem, a vzápätí hneď inú a inú. A tak sa niekedy stane, že na tú, čo som začala ako prvú akosi pozabudnem. Včera som sa však k jednej takej vrátila. Keď som ju opúšťala, skončila som niekde na 50. strane.

  • 29. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 193x
  • 14
Keď sa obzrieme späť

Mária Fodorová

Keď sa obzrieme späť

V živote bývajú chvíle, kedy sa obzrieme späť. Na zážitky, čo sme prežili, ľudí, ktorých sme stretli, situácie, ktoré sa nám prihodili. Či už sú to tie šťastné, menej šťastné alebo tie, ktoré chceme, aby sa nám nikdy nestali. A práve pri týchto  kalkulujeme, čo by bolo, keby sme konali inak. Pýtame sa samých seba: „Boli by sme šťastnejší?" Ale je náš život naozaj o neomylnosti? O tom, že budeme šťastní, len keď sa nedopustíme žiadnych chýb?

  • 4. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 974x
  • 3
O čom je MatFyz

Mária Fodorová

O čom je MatFyz

Čo si bežný smrteľník predstaví, keď sa povie MatFyz resp. fakulta matematiky, fyziky a informatiky? Myslím, že väčšina by povedala, že vidia akési čudá s vyťahanými svetrami a na nich opásanú ladvinku zdedenú po otcovi, sandále s ponožkami, veľké okuliare, mastné vlasy... a ďalej radšej ani pokračovať nebudem. Táto „legenda" sa stala medzi ľuďmi veľmi populárna. Neviem, či opodstatnene, lebo MatFyz navštevujem len za posledné štyri roky. Každopádne, ak je to pravda a legenda neklame, tak sa to za tie roky určite zmenilo. No uznávam, že pár vyťahaných svetrov sa tam určite nájde.

  • 9. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 251x
  • 79
Dobrodružstvo na každý rok

Mária Fodorová

Dobrodružstvo na každý rok

Blíži sa leto. Začína mi skúškové. A ako obvykle v toto „ročné" obdobie, zisťujem, že sa v okolí nášho domu pohybuje viac ľudí ako zvyčajne.

  • 25. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 693x
  • 2
Deň v znamení kávy

Mária Fodorová

Deň v znamení kávy

Zvoní budík. Keďže mám pred skúškou, veľa som toho nenaspala. A tak sa teším ako si vychutnám aspoň rannú kávu.

  • 24. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 081x
  • 3
reklama
Čo ťa čaká po päťdesiatich rokoch manželstva

Mária Fodorová

Čo ťa čaká po päťdesiatich rokoch manželstva

Zdvíham telefón. Z druhej strany sa ozýva: "Prídeš? Čo ti mám uvariť?" Pred tým ako odpoviem, babička už tuší moju odpoveď: "Paradajkovú polievku. Čím hustejšia, tým lepšia." Zložím telefón a začínam cítiť zgrupujúce sa výlučky slinných žliaz v mojich ústach.

  • 23. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 434x
  • 66
reklama
SkryťZatvoriť reklamu